zondag 31 augustus 2014

Overzicht

Op verzoek een foto van het hele werk!
Viel nog niet mee want het heeft echt een behoorlijk formaat.
Het begint het einde al te naderen.
Al heb ik er de afgelopen week niet veel aan gedaan.
Het is een rare zomer, met veel ups en downs.
Gelukkig geeft handwerken mij altijd een hoop plezier, ontspanning en afleiding.
In dat opzicht kan je het zeker therapeutisch noemen, net als tuinieren!
Wie had ooit gedacht dat ik daar nog zoveel plezier in zou krijgen?
Vieze handjes maken??? Ik???
Op handwerkgebied ben ik ook druk met haken en breien.
Net een bolero en een trui af ( volg mijn haakblog en je kan dit ook binnenkort allemaal zien) , nieuwe trui op de pennen plus een sjaaltje voor een kind.
En er loopt nog een groot haakproject waar veel tijd in gaat zitten.
En nog veel meer....
Volgende week gaat het gewone leven weer beginnen, dat zal ook weer wennen zijn!

18 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi!! Ik vind borduren ook altijd heerlijk therapeutisch, zeker na een hectische dag. Tuinieren heb ik dan weer helemaal niets mee, gelukkig manlief wel. Veel plezier met het afronden van dit mooie werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handwerken.... Daar wordt je heel gezond van. haha. Tuinieren stukken minder.... Daarom heb ik een onderhoudsarme tuin. .... Er staan twee buxussen in.... En die leggen op regelmatige basis bijna het loodje omdat ik ze vergeet water te geven.. De arme dingen hadden beter een ander baasje kunnen hebben. En de foto van het geheel is hartstikke mooi. Geeft toch weer even een beter beeld van het geheel. Errug leuk moet ik zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, dit wordt een mooi borduurwerk. En groter dan ik dacht. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een prachtig werk! Hier worden vandaag de boekentassen ook klaargezet,morgen weer 'back to normal live'.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi borduurwerk. Heel leuk om een overzichtsfoto te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu zie ik pas dat het borduurwerk langwerpig wordt, leuk! En ook al heb je er dan misschien niet veel aan gedaan van de week, je gaat evengoed als een speer hoor! Inderdaad heerlijk therapeutisch dat handwerken, we zijn gezond bezig ;-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eine sehr schöne Stickarbeit.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig borduurwerk Pauline vind de kleurtjes erg mooi!!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik sluit me aan bij 't vorige commentaar. Echt vrolijke zomerse kleurtjes, daar word je blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die Is wel groot!! Wat een leuke kleurtjes.
    Wat een projecten allemaal. Succes met je therapie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. gelukkig komt er weer mooi weer aan, dus kan je weer afkoelen bij het water. wat een leuk formaat heeft hij.
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een groot werk, had ik niet gedacht. Ik ga snel je haakblogje weer eens bezoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig werk, ik had eigenlijk niet verwacht dat hij zo groot was :) Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hello Pauline

    Your stitching is just gorgeous (:

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Handwerken is zéker therapeutisch!! Dat ben ik helemaal met je eens hoor.
    Het wordt schitterend en inderdaad heeft het nog een behoorlijk formaat. Laat je je werken altijd inlijsten of doe je dat zelf? Het zal bij jou in huis wel volhangen met al dat moois hé? ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful picture, I also have embroidery as therapy:-)

    BeantwoordenVerwijderen