maandag 4 augustus 2014

Voorgrond

Het borduren staat nu toch een beetje op een lager pitje.
Ik had het drukker met andere dingen, zoals een lieve logee en een moestuin die ik tijdelijk bijhoud.
Verder ben ik aan het breien en tja, al lijk ik een duizendpoot, ik kan toch niet alles tegelijk!
Maar een klein beetje is er nog wel bijgekomen bij het strandtafereel.
Voornamelijk achtergrond en voorgrond.
Voor mijn vinger was de rust wel even prettig, ik had gewoon een gaatje in mijn wijsvinger van het borduren!

7 opmerkingen:

  1. Tja, ook voor jou zijn er maar 24u in een dag!
    Toch leuk om een update te zien.
    Laat die vinger maar wat genezen, voor je het weet infecteert hij en dan moet je helemaal stoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is another cute stitching! It makes me feel the ligth breeze towards to me :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dan kan je nog even genieten van de koelte van het water. Zo met die schaduw achter de meiden krijg je gewoon het idee dat je er ook staat.
    geniet maar lekker van alle dingen doen ;-)
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie vordering, leuk zoveel verschillende hobbies :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een gaatje in je vinger, mijn hemel... Wordt het inderdaad tijd die eens een beetje rust te geven! Mooie vordering weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige vordering weer en beterschap met je vinger!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen