donderdag 18 september 2014

Klus geklaard!

Zo, ook dit werk is weer helemaal af!
En dat had onverwacht nog heel wat voeten in de aarde.
Niet te geloven...wat denk je??
Patroonblad 1 was verdwenen!
We hebben ons hier rot gezocht.
Ik heb op mijn kop in de papierkliko gehangen, tenslotte de hele inhoud in de tuin gekieperd en alles uitgezocht...maar nietsss.
Tja, wat nu?
Gelukkig had ik wel het blad met de afbeelding.
Dus die uiteindelijk ingescand met hulp van grote zoon.
Het ging gelukkig alleen maar om een stukje lucht in 1 kleur.
Dat was wel te doen achter de pc, ingezoomd en met leesbril op heb ik zo toch dit werk kunnen voltooien.
Dinsdagavond was het al af maar ik moest even wachten met een foto omdat de camera moest worden opgeladen en tot mijn zoon tijd had voor een foto.
Zo kunnen jullie nu het totale werk zien op ware grootte.
Let niet op mijn warrige haardos...het was nog vroeg :)

22 opmerkingen:

  1. Mooi borduurwerk en veel groter dan ik dacht. Wat een gedoe het patroonblad kwijt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is het prachtig geworden, en het is toch wel groter dan ik had verwacht eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! En een slag groter dan ik dacht.

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is schitterend geworden en het is dat je het zelf vasthoudt, anders had ik gedacht, dat het veel kleiner was.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Congrats on this great finish Pauline; it looks fabulous!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig werk! Gelukkig hebben jullie een oplossing gevonden voor het verdwenen-bladzijde-probleem... Ook ik dacht dat het kleiner zou zijn, maar ook dit formaat is erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi geworden en 't wordt eentonig: ik dacht ook al dat ie kleiner was :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig geworden Pauline en wat een schrik dat een patroonblad weg was..gelukkig heb je handige zonen en ik ben benieuwd wat je volgende werk wordt!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi geworden hoor en dan zo snel af!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is echt een klus geworden zo, met bewegings therapie hahahaha
    Oh, ik zal niet lachen als ik denk aan dat je boven de papierbak hebt gehangen ;-).
    Het is werkelijk een vrolijk en leuk werkstuk geworden....
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je mag best lachen hoor...was vast heel idioot om te zien...:)

      Verwijderen
  11. Weet je wel zeker dat patroonblad 1 erbij zat toen je het patroon kocht? Gelukkig dat je het op deze manier op kon lossen en het werk kon voltooien.... het is érg leuk geworden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zeker wel hoor, want daar stond de eerste helft op...het ergste is dat ik nog dacht: pas op dat je het niet kwijtraakt..aaargh, en dan gebeyrd dat nog ook!

      Verwijderen
  12. Hij is prachtig geworden. En hóógstwaarschijnlijk zal je het patroonblad terugvinden, nu je hem niet meer nodig hebt.......
    Dat gebeurt mij bijna altijd. Iets nodig hebben en foetsie.... nIet meer nodig en dan vinden pffffff.
    Ik vind wel dat je haar een beetje in de war zit........ Was vast nog vroeg haaaaaaahahahaha.
    Ben heel benieuwd naar je volgende stuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat kan best, dat ik het later terug vind...

      Verwijderen
  13. Ohnee, dan kan je je wel voor je kop schieten hé!
    Straks als dat werk goed en wel in zijn kader zit, duikt het vast op.
    Gelukkig heb je een mooie oplossing gevonden en het resultaat is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gratulation,
    a wonderful finish.

    Greetings, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel mooi geworden, wat je ga je ermee doen, inlijsten? veel plezier met je nieuwe project. zonnige groeten uit Rio, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig geworden zelfs je warrige haardos ziet er leuk uit hoor groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Congrats Pauline. Your work looks fabulous!!
    This beach scene is so pretty and so calm.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw!!!!
    Had helemaal niet door dar hij zo groot was. Prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen