vrijdag 19 september 2014

Nieuw werkje

Natuurlijk kon ik het niet laten en ben ik gelijk een nieuw werk gestart.
Is er iets leuker dan dat??
Genoeg in de voorraad.
Dus ik heb iets uitgekozen dat weer past bij het seizoen.
Het is een pakket van Lanarte, dit heb ik door een erfenis verkregen en dus is het ook wel speciaal.
Het is op evenweave, dus weer even iets anders dan op aida.
Al het garen zat al voorgesorteerd en op lengte op kaarten.
Een ideaal begin dus!
Gisteren heb ik de eerste steekjes gezet.

13 opmerkingen:

  1. Wat een mooi herfstplaatje.
    Evenwave....daar had ik nog nooit van gehoord, maar gelukkig is je foto duidelijk genoeg zodat ik weet wat je bedoelt en weer een nieuw woord heb geleerd ;-)
    Veel plezier met dit mooie werk.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een prachtig werk uitgekozen.
    Past helemaal bij de tijd van het jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ein wunderschönes neues Projekt,
    Viel Spaß beim Sticken.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is een heel mooi herfst werkje. Ik ben ook op evenwave aan het borduren. Het is inderdaad iets anders dan aida, maar je went er wel aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is weer een mooi sfeervol pakket.. En gelijk weer goed van leer getrokken zie ik... Die zal vast ook niet lang nodig hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een mooie start, en heel veel borduurplezier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig mooi herfst werkje Pauline..ben benieuwd hoe gauw je deze af hebt?! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap nieuw werkje, en inderdaad het past bij het aankomende seizoen.:-)

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi project! Hij past inderdaad heel goed bij de herfst. Veel borduurplezier!

    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen