zondag 7 september 2014

Saai

Ja, dit was te verwachten....alle leuke onderwerpen staan al op het doek, dus nu rest alleen nog wat
achtergrond en lucht.
En dat is niet zo uitdagend...zeg maar gerust: saaiiiiiiiiii......
Maar zo af en toe zet ik mij er voor een paar uurtjes toe.
Ik wil dit nu eerst afmaken en dan verder gaan met een andere W.I.P.
Natuurlijk is er ook gewoon minder tijd.
De scholen zijn weer begonnen en we moeten weer langzaam wennen aan een nieuw ritme, nieuwe roosters etc.
En dan was ook nog mijn oudste zoon jarig, 21 alweer.
Tel daar bij op een enorme moestuin die onkruidvrij gemaakt moet worden en je snapt al dat de dagen omvliegen!

8 opmerkingen:

  1. Ziet er weer toppie en lekker fris uit.
    Maar al dat van het zelfde is inderdaad saaiiiiiiiiiiiiiiiiii.... Daarom probeer ik altijd zo veel mogelijk af te wisselen. Beetje hier en een beetje daar......... Maar goed, ik heb er ook bij zitten daar blijft het op alle hoeken saaiiiiiiiiiiiii..... Jij heb tenminste nog lichte kleuren en dat werkt ook wel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kunt het. Je hebt fenegriek te doen ernaast lees ik.
    Ik kan me de tijd niet vinden om te handwerken op het moment. Hihihi
    Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor je het weet staan de steekjes er weer op en ben je door het saaie stuk door. Dan kan je weer genieten van een prachtig werk dat je hebt gemaakt.
    Ook nog veel plezier in je moestuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het word wel een heel mooi werk en dit soort stukjes horen er helaas bij he :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh de beruchte laatste (saaie) loodjes..... Dat herken ik, zelf probeer ik daarom bij een groter borduurwerk de saaie stukken tussentijds te borduren, door éérst een draadje 'saai' te doen en daarna een draadje 'leuk'. Maar het moet wel passen in de volgorde van borduren natuurlijk zodat je niet te veel in de 'ruimte' moet tellen en beginnen.
    Succes met de laatste loodjes en al je andere drukke werkzaamheden.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wordt wel heel erg mooi. Nog even doorzetten.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello Pauline

    Your stitching is coming along beautifully (:
    Sounds like you are going to be very busy!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het wordt heel mooi, dit gaat het juist helemaal compleet maken!! Je mag er weer trots op zijn, je borduurt heel mooi....

    Nog proficiat voor de zoon... een hele mijlpaal de 21 haha!!
    Heerlijk zo´n leventje als jij hebt, want een moestuin lijkt mij ook wel iets, maar ik heb drie gravende honden haha!! Mijn ´moestuin`zat vorig jaar dan ook in bakken, maar ik heb niet veel noemenswaardig, alleen kruiden... ooit hoop ik ook groenten te kweken, lijkt me heerlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen