zaterdag 4 oktober 2014

Boom

Dit was ik geloof ik wel de meest drukke week ooit!
En dan toch tijd vinden voor wat steekjes...valt niet mee.
Dat moet dan echt in een verloren uurtje gebeuren. Maar het boompje is dan ook af.
Nu gaan we het dak maar eens op het huis zetten!
Het borduurt verrukkelijk trouwens.
Lanarte biedt wel kwaliteit met haar pakketten.

Vandaag ben ik met Tania naar de handwerkbeurs geweest.
Een verslagje daarvan kan je lezen op mijn andere blog.
Ik heb niks op borduurgebied aangeschaft omdat alles eigenlijk net zo duur was als in de winkel of de webshop.
Geen koopje te vinden.
En mijn voorraad is nog lang niet uitgeput dus ik ben streng voor mijzelf geweest.

                       


7 opmerkingen:

  1. echt heel mooi dat boompje, net als de rest van de voortgang...
    En hoe knap is dat?? Streng zijn voor jezelf haha!! Heb er altijd maar moeite mee hihi!!

    benieuwd naar de volgende update

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wordt erg mooi Pauline!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat boompje geeft diepte aan het geheel. Mooi.

    BeantwoordenVerwijderen