zaterdag 18 oktober 2014

Onder hele hoge bomen...

Maar nee, niet van een kabouterbos.
De bovenkant van dit werk is nu bijna klaar.
Het dak zit er nu helemaal op.
Ik ga nu verder met het huis.

Vanmorgen zat ik al vroeg op de fiets om naar de rommelschuur te gaan in een nabijgelegen dorpje.
Gezellig samen met mijn oudste zoon op zoek naar nieuwe "schatten".
En kijk maar eens wat ik nu weer voor een prikkie vond!
Of sterker nog...ik kreeg het gratis bij de stapel cd's, games, puzzels en wat huisraad.
Het zag er op het eerste gezicht niet veelbelovend uit, al vind ik vogeltjes ook best aardig.
Maar wat schetste mijn verbazing toen ik de band opensloeg??
Er zat een hele jaargang dure CrossStitchers in!
Plus daarbij nog een boekje met leuke kattenpatronen.
Yesssss...we do the dance of joy!



11 opmerkingen:

  1. Je gaat weer lekker snel. En wat leuk, om zo'n map met verrassingen te vinden. Daar zou ik ook heel vrolijk van worden. Veel leesplezier en prettig weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je weer mooi gedaan!
    Zowel de kruissteekjes, als de CrossStitchers!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het bladerdak wordt mooi...en wat een mazzel zeg met zo'n prachtige vondst...kun je zo heerlijk van genieten he?! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat word je borduurwerk mooi, en wat een super vondst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whahaaaa wat een leuke vogeltjes :D! Meer even serieus: wat een supervondst... Iedere keer ziet je werk er weer mooier uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. kijk jij heb weer nieuwe spulletjes en voorraad..
    je werkje vlot goed zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vondst, daar zou ik ook erg blij mee zijn, het zijn prachtige bladen maar zo vreselijk duur. Je borduren is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi borduurwerk ben je aan het maken en wat een geweldige vondst. Daar kun je uren in kijken en veel moois uit maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je borduurwerk wordt echt prachtig en wat een mooie vonst... veel plezier ermee!!

    BeantwoordenVerwijderen