woensdag 29 oktober 2014

Poesje

Eventjes het huis in aanbouw bouwvakvakantie gegeven.
Want ik kreeg de kriebels om weer eens een pagina van mijn Haed te gaan doen.
Dat ligt en ligt daar maar te wachten...
Tijd dus voor een hoop priegelsteekjes!
Waar begint een mens aan he?
Ik ben hier nu al 3 jaar mee bezig...
Niet dag in dag uit natuurlijk.
Was dat maar zo, dan hing het al lang aan de muur!
Maar vooruit, schop onder de kont en verder gaan.
Gelijk is het weer leuk en weet ik waarom ik zo'n Haed maak.
Er is zoveel op te zien, het wordt zo mooi!
Een poesje verschijnt er nu op het doek.
Volhouden dus maar.

10 opmerkingen:

  1. Hello Pauline

    What a lovely wip!
    Your blog has some beautiful stitching x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze is prachtig, zo ben ik met de fall fairy weer bezig, heads zijn zo mooi he :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het wordt wel Prachtig Pauline..en ik ben aan het priegelen met de 4 jaar getijden krans!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, leuk dat poesje!
    Geeft je weer zin om verder te doen hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een mooie kleuren. Ben benieuwd wat het gaat worden. Schitterend. Ik vind HAEDs prachtig om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze blijven zo mooi, ook dit patroon is zo schattig

    BeantwoordenVerwijderen
  7. al heel mooi bij mij thuis ligt er ook nog zoveel te wachten zal ooit wel eens af geraken zeker groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ben zo benieuwd naar een vervolg, je head keuze is namelijk echt heel mooi...

    BeantwoordenVerwijderen