donderdag 6 november 2014

HAED

Daar ben ik weer eens!
Flink aan het borduren geweest, maar bij zo'n monsterwerk als een Haed houd je toch het gevoel dat het totaal niet opschiet.
Beetje frustrerend vind ik dat soms.
Al zo'n 10 dagen met dit blad bezig en het is echt nog niet af, er komt nog een heleboel confetti aan.
Wel grappig dat er ineens 2 vlinders verschenen.
Van tevoren heb ik vaak geen idee wat al die tekentjes op het patroonblad moeten gaan voorstellen.
Dus een Haed is wel verrassend te noemen.
Maar goed, na dit blad maar weer even pauzeren hiermee en verder gaan met wat anders, dat huis moet ook nog af voor de winter!


16 opmerkingen:

  1. Wat wordt het mooi Pauline! Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wordt wel Prachtig Pauline..en de aanhouder wint!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het wordt wel super mooi! Ik vind het altijd grappig dat er opeens iets verschijnt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat word het toch mooi, en die confetti, ik weet er alles van...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor. Eigenlijk vind ik stiekem het confettiborduren wel leuker, als dat je een pagina hebt, met maar een paar kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind het erg knap dat je zo doorzet met dit werk, 3 jaar!
    maar je hebt meerdere grote werkstukken gemaakt en die zijn ook zo mooi geworden!
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Héél erg mooi. De HAEDS zijn altijd zo gedetailleerd. Als deze af is ga je dan weer aan een HAED beginnen?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze wordt echt heel erg mooi, misschien niet snel, maar o zo prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helaas hoort die rottige confetti er ook bij, maar het maakt het zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is en blijft een prachtig werk!
    Het is en blijft ook een gigantisch werk.
    Ik bewonder altijd mensen die zo een werkstuk maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi zoals altijd Pauline,
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij ziet gelukkig al dingen verschijnen...ik ben pas met een Escher begonnen en ik zie alleen maar zwart/wit/grijs gespikkelde achtergrond.

    Het wordt wel heel mooi!

    ( http://jeetjeborduurt.blogspot.nl/)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig! Ik zie ook nooit in zo'n patroon wat het moet gaan worden, des te mooier als je ineens iets ziet verschijnen zoals die vlindertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig hoe kleine deeltjes zichtbaar worden

    BeantwoordenVerwijderen
  15. succes met je Haed, het gaat toch goed zo, leuk die vlindertjes, ik moet eerlijk toegeven dat ik confetti steken veel leuker vindt dan grote blokken met dezelfde kleur.
    Je huisje wordt ook erg mooi.

    groetjes yvon.

    BeantwoordenVerwijderen