donderdag 18 december 2014

Kerstpost

Het kruisjes borduren schiet even niet op.
Ik doe wel iets zo tussendoor maar het is nog niet de moeite voor een update.
Even te druk met andere zaken!
En ook veel aan het haken en breien geweest.

Vandaag ontving ik leuke post!
Van Petra kreeg ik een leuke kerstverrassing!
Zo lief van haar...
De kaart hangt al bij de anderen maar hier zien jullie het cadeautje:
Dat borduurwerkje is heel handig om dit weekend mee te nemen op reis!
Dan is het nog mooi voor de kerst af :)


8 opmerkingen:

  1. Graag gedaan meis..ben blij dat je het leuk vind en ik zal mijn geheim maar verklappen: in december help ik de kerstman een beetje! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kerstcadeau. Inderdaad leuk pakket om mee te nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk cadeautje Pauline.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor dit kersthandwerkje draai jij je hand niet voor om, al die grote projecten die jij dit jaar bij elkaar hebt geborduurd.
    Ik wens jou en je familie
    A Magical Christmas and a Magnificent 2015 !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke post!
    Idd perfect om mee te nemen op een trip.
    Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk cadeau! Zo schattig dit soort kleine pakketjes om te borduren

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lief om zo'n leuk cadeautje te krijgen. Gaat het verder wel goed met je?
    Het straatje dat je aan het borduren bent wordt ook geweldig mooi zeg! Wel afwisselend om te borduren met al die kleurtjes denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen