woensdag 3 december 2014

Winkeltje

Het heeft even geduurd voor ik het op de foto zette.
Ik wachtte op daglicht..maar dat heb ik weinig gezien.
Dit stukje heb ik dus al even klaar.
Ik begrijp wel dat Tania soms de moed in de schoenen zakte.
Al die halve kruisjes kunnen je aardig de keel uitkomen!
Als ze dan ook nog een andere kant opgaan dan je gewend ben ( wat ik dus nu moet doen ) dan is een fout ook nog eens zo gemaakt.
Bovendien lijken sommige kleurnummers erg op elkaar en vergis je je daarin dus ook makkelijk.
Af en toe achteruit borduren dus.
Daarom ben ik nu ook weer met mijn eigen werkje bezig, dan word ik het niet zo snel zat.
De naald heb ik ook al vermoord.....

15 opmerkingen:

  1. wat een prachtige borduur werkjes.
    oei de naald al stuk, hopelijk heb je een reserve?
    Liefs Sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oef dat is een taai borduurwerk als je je naalden ook al aan het vermoorden bent ha ha...nee even serieus knap werk meis en ik kan me het heel goed voorstellen dat je dit afwisselt met je andere werk en wat ben je al een eind opgeschoten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met pijn en moeite wordt het wel schitterend Pauline.

    Groetjes
    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pracht stuk. Ik hou van die kleuren. Super mooi. En maar een voorraadje naalden aanleggen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Moeilijk hé om in deze tijd mooie foto's te kunnen maken, maar het is je gelukt hoor! Je bent al weer lekker opgeschoten, maar wat zal het moeilijk zijn om 'andersom' te borduren, knap van je!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er mooi uit Pauline!
    Ik hoop dat je nog genoeg naalden hebt in huis?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor, en wat ga je snel.............

    BeantwoordenVerwijderen
  8. You are lightning fast with your stitching on this wonderful piece. Great progress.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ziet er niet gemakkelijk uit, zo te horen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, Pauline, zelfs met alle pech, ga je nog snel!
    Heel die winkel staat er reeds op!
    Ik hoop dat het niet te veel je keel gaat uithangen, anders laat je het maar even liggen hoor. Je moet echt niet tegen je zin eraan werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje mina wat ga je snel! Prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahaha, die naald heeft overuren moeten maken en had geen zin meer... Wat is het al gaaf! Het eerste wat ik dacht toen ik het zag was: wow, wat gaat ze hard! Je bent weer een enorm stuk opgeschoten, mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen