vrijdag 9 januari 2015

Januari

Normaal ben ik niet zo van de Cals, Kals of Sals.
Maar deze vind ik wel erg leuk!
Ik ben benieuwd of ik dit vol ga houden...
Gelukkig is het maar eens per maand.
Ik kwam het tegen op het blog van de borduurvrouw en je vindt HIER de Sal.

Dit is dus de Januari-kat:
Nog even bedenken hoe ik de lapjes zal gaan verwerken.
Ik denk aan een wandlap, of allemaal kleine kussentjes die ik met een oogje ophang..

Ondertussen zet ik natuurlijk ook nog stiksteekjes aan de bistro.
Eens kijken hoe ver ik kom dit weekend :)


18 opmerkingen:

  1. Ik had het ook al gezien. Leuk! Op welke count heb je deze gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op gewone Aida, 14 count van de Action. Maar op aftelbare stof zal het wel makkelijker te borduren zijn vanwege de driekwart kruisjes.

      Verwijderen
    2. Ik zit eraan te denken om er een kalender van te maken.....als er veel 3 kwart kruisjes inzitten dan is het misschien handiger om op evenweave te maken....Ik ga eens kijken of ik een ontwerpje kan maken voor een kalender.

      Verwijderen
    3. Dat is vast heel leuk! Wil ik dus ook doen in de vorm van een wandkleed, met repen stof ertussen...maar moet dat ook nog uit gaan denken. De borduurvierkantjes zijn ook niet allemaal even groot..dus ik weet niet of dat lukt, eigenlijk heb ik deze te klein gemaakt.

      Verwijderen
  2. Leuk voor je Pauline om eens wat kleins te doen!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die poesies zien er erg schattig uit!
    Het patroontje van februari is ook erg lief.
    Nog veel succes met de stiksteekjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk die katten..heb ze ook opslagen in mijn bestanden..nu nog tijd vinden om ze te maken..succes met de stiksteekjes en Fijn weekend toegewenst!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh je hebt de eerst poes al af, wat is ie schattig. Leuk idee om er kussentjes van te maken. Fijn weekend en groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wel leuk iedere week zo'n kleintje tussendoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oei, dat is een lieffie! Had ik maar meer uren in een dag, dan deed ik mee.

    groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. die is mooi geworden! mag ik vragen welke kleur blauw u hiervoor gebruikt heeft?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb gewoon een restje gebruikt, geen kleurnummer van bekend.Dat maakt bij dit borduurtje ook niet uit.

      Verwijderen
  9. Wat leuk zeg! Veel plezier nog met de SAL

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb deze ook ontdekt... Ik ga beginnen met randje per week en deze wil ik over de rol gaan verdelen, ze zijn zó leuk!

    BeantwoordenVerwijderen