zondag 1 februari 2015

Druk! en een finish!!

Het is toch wel heel erg als je bezorgde mailtjes gaat krijgen!
Ik heb het een beetje te druk gehad om te bloggen, maar wees gerust er is niets aan de hand.
Vandaag kan ik jullie zelfs iets laten zien!
De bistro is af!!
Precies op de verjaardag van Tania. Van harte gefeliciteerd!

Wat een werk waren al die stiksteekjes, en daarna nog een heleboel Franse knoopjes.
Maar het is me gelukt!
Het was leuk om te doen, maar ik ben toch wel blij dat het nu klaar is.
Ik was al met iets nieuws gestart en natuurlijk ook nog met wat bezig.
Dat krijgen jullie ook gauw te zien!
Beloofd :)


23 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat ie af is! Hij is echt prachtig! Ik ben benieuwd naar het nieuwe werk(je)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouw wat mooi en dat nog op Tania haar verjaardag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig werk. Gefeliciteerd dat hij af is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend geworden Pauline..en gezellie dat je weer blogt!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw zeg! Hij is echt mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig is hij geworden, chapoo.

    mooi cadeautje voor tanja, he

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is echt mooi geworden Pauline, ben benieuwd naar je volgende project.
    Liefs
    Erna x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tania kon geen mooier cadeautje krijgen! Lief dat je hem voor haar hebt afgemaakt, het is een flinke klus geweest, maar het ziet er geweldig mooi uit!
    Ik ben al een beetje benieuwd naar je nieuwe werkstuk ;)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  9. It looks fantastic.
    Tania will be happy.
    Good Job!

    Greetings, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wauw,wauw en wauw!
    Heel erg hard bedankt!
    Het is prachtig.
    Kijk er al naar uit om hem in het echt te kunnen bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is hartstikke mooi geworden!! De complimenten. Benieuwd naar je volgende werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. The picture is gorgeous, congratulations!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. S*c*h*i*t*t*e*r*e*n*d !!!!!!!!
    Wat een enorme klus is dat geweest en wat lief dat je dat voor iemand anders wilde doen. Ze is er vast superblij mee! :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Uit de kunst is die geworden zeg. Scitterend!!! Ben jij ook zo blij als je weer naar iets nieuws over kan gaan? Ikke wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een supercadeau voor Tanja, wat zal ze er blij mee zijn!!! En wat een monnikenwerk is het geweest voor je, zoveel verschillende kleurtjes, kruisjes en andere steken!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. echt heel mooi... wat een details. Ik ben eindelijk weer aan het bijlezen bij de blogs... veel gemist zie ik!! Je maakt altijd zo mooi werk, super!!

    BeantwoordenVerwijderen