dinsdag 3 februari 2015

Klimt en een schat

Het is te hopen dat mijn vriendin geen tijd heeft om mijn blog te bezoeken...
En anders is het maar pech!
Ik ben "de kus" van Gustav Klimt aan het borduren voor haar verjaardag.
Het patroon kwam ik tegen op pinterest.
Het is niet zo groot, ook wel even fijn!
Erg leuk om te borduren met al die kleurtjes.
Dat schiet lekker op.
Al duurde het even voor ik kon starten, de eerste zending borduurgaren dat ik hiervoor bestelde, is helaas in de post verdwenen, gelukkig kwam de 2e zending wel aan.
Ik weet dat dit kunstwerk voor mijn vriendin heel speciaal is, een mooi cadeau dus.


En dan kreeg ik afgelopen zondag nog een mandje vol verrassingen!
Via mijn moeder gekregen.
Een doos vol kaartjes met garen, borduurstof, een patroonteller, noem maar op.
Heel erg leuk!
Dat gaat goed gebruikt worden.




7 opmerkingen:

  1. hallo,
    dat gaat je vriendin vast heel mooi vinden.
    het ziet er mooi uit.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit wordt Prachtig Pauline..en gave spulletjes heeft je moeder weer meegebracht..die zijn aan jou goed besteed!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi, nu is het inderdaad te hopen dat ze je blog niet leest hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 fijne cadeaus! Jij bent met je mandje misschien wel net zo blij als je vriendin met de 'kus'. Leuk om iets voor haar te maken dat voor haar speciaal is! En nu maar hopen dat je vriendin niet op blogvisite komt!
    groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi persoonlijk cadeau! Jouw vriendin is een bofkont!

    BeantwoordenVerwijderen