zondag 15 maart 2015

Droogbloemen

De tijd vliegt!
Alweer 10 dagen voorbij...en weer veel te weinig van me laten horen :)
Maar stilzitten doe ik niet hoor!
Voor

Ik ben toch maar verder gegaan met het pakket van de droogbloemen.
Dit heb ik via mijn moeder gekregen.
Het is een pakket van Zareska en wordt geborduurd met 2 draadjes DMC op linnen.
Iemand was daar al aan begonnen maar zag het blijkbaar niet meer zitten.
Een beetje gedateerd is de afbeelding wel.
Maar in het echt zijn de kleuren veel mooier dan op de afbeelding.
Bovendien neem ik het makkelijk mee in mijn weekendtas.
En dat is ook niet onbelangrijk ;)
na
Vandaar dat ik dit werk maar aan het afmaken ben.
Gaat nog best vlot ook.
Ondanks het herstellen van een aantal telfouten die ik tegenkwam.
Ach, ook wel een uitdaging.
Nu klopt alles weer en kan ik flink tempo gaan maken.

4 opmerkingen:

  1. Misschien een beetje uit de tijd..maar ik vind het wel erg mooi..ben benieuwd hoe lang dit duurt voor dat je dit af hebt ha ha ha..groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een beetje retro maar ziet er wel grappig uit. Je bent weer een heel eind op weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het gaat prachtig vooruit.
    Inderdaad, op de foto komen de kleuren niet zo mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen