zaterdag 21 maart 2015

Nieuwe look :)

Niet schrikken trouwe volgers!
Mijn blog ziet er ineens heel anders uit.
Na 5 jaar nagenoeg hetzelfde te zijn geweest vond ik het hoog tijd voor wat verandering.
Zoals mijn leven de laatste tijd ook behoorlijk, in zeer positieve zin, is veranderd.
Tijd voor nieuwe dingen!
Het was DIT of stoppen met mijn blog...
Misschien verander ik er nog wel wat aan maar voorlopig is dit het.

Het borduren gaat lekker, ik schat dat dit werk wel met een weekje af is.
Binnenkort wel weer een update hiervan.
Nu even iets anders om te laten zien.
Op een rommelmarkt vond mijn zoon een doos.
Daarin zat een schoolweefgetouw.
Oud en muf.
Maar compleet!
Met beknopte handleiding.
Ik zal me er wel in moeten verdiepen want dit is heel lang geleden.
Maar voor iemand met een opleiding in de textiele werkvormen ( ik ben activiteitenbegeleidster van beroep) moet dit toch te doen zijn.
En mag zoiets ook niet ontbreken in mijn collectie handwerkartikelen :)





8 opmerkingen:

  1. Leuke nieuwe styling Pauline. Ik ben blij te lezen dat je positieve veranderingen meemaakt. Het weefraampje heb ik ook gehad, helaas was de mijne van ellende uit elkaar gevallen, dus als ik een keer een andere tegenkom,dan gaat die ook zeker mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi is je blog zo! Lekker fris en modern, niet dat ik je andere achtergrond niet mooi vond hoor :-)
    Wat een leuk cadeautje van je zoon! Eerst even luchten en daarna uitproberen.
    Wat heb jij trouwens een leuk beroep!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie nieuwe bloglayout. En wat een leuk werk heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig nieuw jasje en geweldig dat je leven ook een positieve wending neemt!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je nieuwe layout is echt mooi.
    Ook heel symbolisch vind ik, het meisje kijkt hoopvol naar de nieuwe toekomst die voor haar ligt.
    Super van je zoon! Een geweldige vondst en fijn dat hij aan zijn mama denkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi blog en wat ontzettend attent van je zoon om daaraan te denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk zo'n weefgetouw!!! En wat super dat je zoon daarbij aan jou dacht!!! Ik weet niet wat mijn zoon deed.... Misschien nog wel een gedachte aan zijn moeder als hij dit zag, maar het ook daadwerkelijk meenemen? Ik betwijfel het! Houd hem in ere zou ik zeggen!
    En als je er mee 'gerommeld' hebt zien we het vast weer op je blog!
    Succes!
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke blogje! zag u via andere blogsters..ga zeker hier volgen...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen