donderdag 19 maart 2015

Retro en rozen...

Dat droogboeket doet het nog prima!
Het vliegt aardig door mijn handen.
Misschien niet zo geweldig als mijn andere werken, maar ik kan het gewoon niet verdragen dat zo'n werk maar half af blijft liggen.
Wat ik er ook mee ga doen, dat maakt me niet uit.
Bij dit werk hoef ik ook even niet zo na te denken, het is makkelijk tussendoor te doen.
Dus al is het behoorlijk retro...ik ga er lekker mee door!

Over droogbloemen gesproken....
In het echt heb ik ze ook staan :)
Een stuk verser dan die van het borduurwerk.
En wat waren ze mooi...die prachtige rozen, de eerste bos rode rozen die ik in mijn leven van een man heb gekregen.
Vergeef mij dus mijn afwezigheid hier zo af en toe..het heeft een hele mooie reden! ;)

7 opmerkingen:

  1. Droogbloemen....vroeger hadden wij hele bossen aan de balken in de kamer hangen en daar doet jouw borduurwerk mij aan denken: dezelfde bloemen, dezelfde kleuren...fijn zo'n herinneringsmomentje, dank je wel!
    Wat geweldig dat je het eerste boeket van je man bewaard hebt!
    groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee Marjan, deze gedroogde rode rozen zijn nog kakelvers :)

      Verwijderen
  2. Nou, dat zal een hele mooie reden zijn om even afwezig te zijn op je blog.... Lijkt mij wel dat DAT dan voorgaat toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was dat even schrikken, je blog is van "look" veranderd! Ik dacht even dat ik verkeerd geklikt had ;-) Het is wel erg mooi, evenals je prachtig droogboeket. Geniet er maar super van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je to h druk bezig!!
    Succes
    De echt bloemen zijn prachtig, jammer dat ze nooit zo mooi uitdrogen

    BeantwoordenVerwijderen