zondag 29 maart 2015

Siberische tijger

Tijd voor wat nieuws!
Ik had geen zin in de werken die ik al onder handen heb...
dus ben ik in mijn voorraad gedoken!
Al kwam ik er achter dat dit ook niet bepaald een klein werkje is..haha.
Ik ben keurig vanuit het midden begonnen maar echt handig was dat niet.
Lang geleden dat ik een werk met meerdere bladzijden heb opgestart.
Maakt niet uit, ik maak nu dus blad 5 van de 9.
Het is wel mooi!
En weer even lekker om met 2 draden op gewone aida te borduren ter afwisseling van het werken op linnen.
Het is een patroon van Kustom Krafts.
Daar heb ik er al meerdere van gemaakt.
Dit is een compleet pakket met voorgesorteerd garen.
Maar ik maak er wel nieuwe kaarten bij want de draden zijn erg lang en de kaarten die erbij zitten zijn nogal dun.
Voor je het weet zit alles door elkaar en weet je niet meer welke kleur het is.
Want bewerkelijk is het wel!
Moet dus nog zien of dit nu wat je noemt een "meeneem"werkje is voor in mijn weekendtas...
Ga er zo lekker mee verder, want met dit weer is het wel fijn om binnen te zijn met een handwerkje :)



7 opmerkingen:

  1. Dit wordt wel mooi Pauline....alleen inderdaad of dit een weekend pakketje is??..lijkt me wel een werkje waar je de aandacht bij moet houden! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is altijd leuk om met iets nieuws te kunnen beginnen.
    Ik begin nooit in het midden, maar rechtsonder.
    Je hebt een prachtig werk uitgekozen, veel plezier ermee!
    Groetjes,
    Tania

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaaaa, schitterend is die zeg.. Wauw.. Hiel viel borduurplezier hiermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat wordt weer een flinke!! Heel veel plezier ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat wordt weer een flinke!! Heel veel plezier ermee

    BeantwoordenVerwijderen