zaterdag 20 juni 2015

Dom....

Haha, ja hoor...hoe dom kan je zijn.
Mijn hersens doen het af en toe echt niet meer geloof ik!
Het is dat Dineke het zei...dat bij haar pakketje 2 telpatronen zaten..waarvan eentje ZONDER de stiksteken.
Nou, toen dacht ik, toch nog maar eens kijken dan.
En jawel hoor!
Zitten er dus 2 teltekeningen bij!!!
Wat een sufferd ben ik.
Maar nu ging het borduren toch wel een stuk makkelijker en zijn inmiddels alle kruisjes gezet.
Dan zijn nu die stiksteken aan de beurt....
Als ik er tijd voor heb...
Haha, tussen al dat skypen, appen en bellen door valt het helemaal nog niet mee :)

7 opmerkingen:

  1. Ik denk toch dat het met stiksteekjes mooier vind ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem leuk, en ach als je maar geniet van al dat bellen enz toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt ene druk social media leven.. hihihi..
    Maar wat een schatje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een scheetje... En zo te horen ben jij dat wel een beetje haha. Véél plezier met de stiksteekjes toegwenst heheheh

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha! Je moet wel alles uit het pakje nemen hé ;-)
    Gelukkig heb je nog mede-blogsters om je op het rechte pad te houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit toch ook een leuk beertje. Goed dat je toch nog het tweede patroon vond, soms willen we gewoon te snel starten met een project.

    BeantwoordenVerwijderen