zondag 21 juni 2015

Halve tijger

Jawel, dat gaat opschieten!
Nog "maar" 3 bladen te gaan.
Zo zie je, als ik zeg dat ik weinig updates heb voor jullie dan heb ik toch weer van alles te babbelen hier :)
Zoals gebruikelijk heb ik weer last van garentekort...Ik begin toch te denken dat ik een wat royale hand van borduren heb.
Of de fabrikanten zijn gewoon allemaal te zuinig.
Maar gelukkig heb ik hier dozen vol dus meestal weet ik het wel op te lossen.
Het is hier druilerig weer vandaag dus prima dagje om wat te borduren!



13 opmerkingen:

  1. Je gaat inderdaad hard!
    Weer al graren tekort, ik zou dat toch eens nagaan bij de fabrikanten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je tijger wordt Prachtig...de zomer is hier ook ver te zoeken in het Hoge Noorden..druilerig weer!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij wordt echt heel er mooi. Zomer? Waar??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er mooi. Hoop dat het je lukt om uit te vinden bijpassende draad . Ik vind sommige kits zijn een stuk beter dan anderen .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is toch een Dimensions?? Verbaast me helemaal nakkes...... Dimensions en Thea Gouverneur.... Twee vrekken bij elkaar.. Daar klopt zelden of nooit een pakket van. En Dimensions heeft één nadeel.. Ze gerbuiken geen DMC. Wat ze wel gebruiken laten ze zich niet over uit, maar ik vermoed dat het Venus garen is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, het is van Kustom Krafts. Daar heb ik al eerder een pakket van gemaakt en toen had ik het probleem niet, bedenk ik me nu...Ze gebruiken gelukkig wel DMC en geven de nummers er ook bij omdat je het patroon ook los kan kopen.Wat dat betreft geen klagen over ze.Met Dimensions en Thea heb ik inderdaad een haat-liefdeverhouding...ze zijn prachtig maar belachelijk duur en geven gewoon te weinig materiaal.Dom bezig!

      Verwijderen
  6. Hij wordt prachtig!
    Ik heb inderdaad hetzelfde bij Thea Gouverneur, altijd garen te kort.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat schiet toch weer aardig op!
    Ik kom nog amper aan borduren toe, dus ook geen garen tekort ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er mooi uit. Van garen te kort hier geen probleem,van borduren of een update plaatsen wel....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi die tijger. Wel balen dat garen tekort. Heb ik eigenlijk alleen nog maar gehad bij Dimensions. Bij Thea G. nog nooit, maar het is ook al heel wat jaartjes geleden dat ik van haar iets heb geborduurd.

    BeantwoordenVerwijderen