dinsdag 16 juni 2015

Me to you

Dit lieve werkje kon ik niet te lang laten liggen hoor!
Want ook de liefde is tenslotte de oorzaak van enige stilte op mijn handwerkblogs.
Het handwerken is nu echt alleen nog maar een hobby geworden, geen tijdvulling meer.
Ik geniet er nog steeds van hoor, om creatief bezig te zijn, maar er blijkt nog zoveel meer in het leven te zijn!

Het "me to you" beertje is wel behoorlijk lastig hoor.
Het stoort me vooral dat de lijnen van de stiksteken kriskras door de vakjes van de kruisjes staan.
Hierdoor zie je het tekentje eronder niet eens meer in het patroon.
Best raar gedaan, dat je op de gok maar wat moet doen.
Pakketje is van Anchor.
Ik borduur het op fijne aida.
De naald die erbij zat sneuvelde al bij de eerste steek.
Ter afwisseling vind ik het wel even leuk hoor.

Deze week ook eens kijken of ik nog wat in kan lijsten.

6 opmerkingen:

  1. het leven is inderdaad zo veel meer dan enkel maar borduren.
    Maar borduren is wel heel erg leuk inderdaad als hobby!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn zulke leuke pakketjes maar o, wat lastig om de patronen te lezen soms. Dacht dat de pakketjes makkelijker waren dan de tijdschrift patronen. Ooit had ik 1 en daar waren twee patronenvelletjes bij 1 met kruissteken en 1 met de stiksteken erbij op.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad Pauline..het leven is meer dan hobby'en...ik merk dat zelf ook, vind het ook heerlijk om andere activiteiten te doen, je beertje wordt wel schattig! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahah pauline.. ik denk dat ik wat gemist heb qua prive leven!
    maar ik blijf lekker haken en handwerken in het zonnetje en savonds bij de tv..anders val ik in slaap..
    en de liefde bloeit gewoon tussen alles door hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben happy voor je dat je wat minder borduurt haha. Is een teken dat alles toppie gaat toch? Hoest met je rijlessen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat is een leuk patroontje en je hebt gelijk ik wordt ook gek van de lijntjes voor stiksteekjes dwars door de andere tekens door. Succes met deze, you can do it!

    BeantwoordenVerwijderen