donderdag 30 juli 2015

Een borduurontmoeting en een hoop plannen!

Deze week kwam het er dan eindelijk van.
Een soort "blind date" met mijn mede-borduurster/blogster Natascha.
Erg spannend natuurlijk!
Maar met dezelfde hobby en interesse deel je in ieder geval al een hoop.
Het viel dus niet tegen :)
We hebben gezellig samen zitten borduren en elkaars werk bewonderd.
Helemaal leuk was dat zij een aantal pakketten in de verkoop had...
Daardoor werd het eigenlijk een duur uitje, haha.
Ik laat jullie nog niet alles zien, maar 1 pakket heb ik alvast in huis en ik kon het ook niet laten daar vast een paar steekjes van te doen.
Ik mocht me eens gaan vervelen....
Aan zo,n 100 groene kruisjes valt nog weinig te zien, dus een update volgt wel als er meer gedaan is.

Bedankt voor alle complimenten over mijn tekenkunsten....
Het was echt lang geleden dus het verbaasde me dat ik nog iets op papier kreeg.
Blijkbaar verleer je sommige dingen nooit.
Ik ga er zeker mee door!



10 opmerkingen:

  1. O leuk zo' n borduurmeeting. Leuk borduurpakket.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om elkaar dan eens te leren kennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk zo samen je hobby delen en leuk pakketje heb je erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk zo samen je hobby delen en leuk pakketje heb je erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat Supergezellig om elkaar op deze manier te leren kennen..en een mooi pakketje heb je gekocht....laat het najaar maar komen!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja......... Ook 100 steken zijn leuk om te zien he......Niks achterhouden.....
    Ben heeeeeel benieuwd hoe die gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Altijd leuk om mede-borduursters te ontmoeten!
    Je hebt er een mooi pakket bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Altijd leuk zo'n borduur meeting! Leuk pakket heb je erbij, ben benieuwd naar je eerste update..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat is echt een mooi borduurpakket, ben heel benieuwd naar je updates, ik ga weer gooed volgen nu, want je tijger is ook al zo prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen