dinsdag 28 juli 2015

Een HAED en andere zaken

Nee, stilzitten doe ik niet hoor.
Ook al heb ik vakantie en is dat ook wel hier te merken.
Weinig achter de computer en genoeg leuke dingen te doen.
Na de tijger ben ik maar eens verder gegaan met mijn HAED.
Het is geen al te lastige bladzijde maar daardoor misschien ook wel een tikkeltje saai...
Dus ben ik daarnaast ook maar begonnen aan een werkje op 14 count.
Dat pakketje van de country Companions had ik vorig jaar gekocht.
Het begin staat er op!
Naast het borduren heb ik nog wel meer creatieve uitspattingen gemaakt.
Zo begon ik met kleuren in een speciaal boek voor volwassenen.
Best nog een kunst om met je potloden het voorbeeld te evenaren.
Maar het deed mij ook weer de lol van tekenen inzien, het mengen van de kleuren en iets tot leven brengen op papier.
En zo heb ik voor het eerst sinds jaren weer eens mijn tekenblok gepakt en ben voorzichtig aan het schetsen geslagen.Gewoon maar een hortensia uit de tuin genomen.
Eindelijk weer de rust in mezelf gevonden om dit te doen!
En het viel me niet tegen.
Nu doorgaan :)

Ik heb nog wel meer te babbelen hoor, zoals over een bijzondere en leuke ontmoeting en een nieuw pakket...maar dat bewaar ik tot de volgende keer!

12 opmerkingen:

  1. Wat kan jij mooi tekenen. Leuk dat je je haed weer oppakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat kan jij mooi tekenen! Fijn dat je daar de rust weer voor vond! Prachtige head ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh wat kan jij prachtig tekenen en wat fijn dat je dit weer kunt. Geniet er van. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige tekening. geniet van je welverdiende vakantie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, je bent weer bezig met je HAED Mooi! Heerlijk he dat kleuren. En wat kun je prachtig tekenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het viel je niet tegen :O Je kunt heel mooi tekenen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kan mooi tekenen, leuk dat je dit met ons deelt. Je borduurwerk wordt ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je head wordt Prachtig en je kan erg mooi tekenen!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, je hebt duidelijk nog meer talenten dan borduren en haken alleen!
    Knap!
    Maar..... nu heb je me wel heel erg nieuwsgierig gemaakt naar die ontmoeting ;-)
    Hoe gaat het trouwens verder nog met het autorijden?
    grtjs,
    Tania

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ben heel benieuwd waar die ontmoeting over gaat.. Ik houd je volgende update in de gaten.. En wat kan jij geweldig mooi tekenen zeg. Mijn compelementen.

    BeantwoordenVerwijderen