donderdag 2 juli 2015

Een neus en een kus....

Terwijl het zweet je aan alle kanten uitslaat, de mussen van het dak vallen en alles en iedereen op apegapen ligt, borduur ik vrolijk verder aan deze harige tijger.
Dit werk vind ik zo mooi worden dat ik het met moeite aan de kant leg.
Nog maar 1 blaadje te gaan!
Dat stimuleert natuurlijk ook enorm!
Dan kan je weer na gaan denken over het volgende.....

         
En dan die kus....
Die deel ik graag uit natuurlijk :)
Maar deze was voor mijn vriendin hoor.
Voor haar een kunstwerkje met een speciale betekenis.
Daarom heb ik het ook gemaakt voor haar verjaardag, was wel een tijdje geleden maar dat mag de pret niet drukken.
Ze was er blij mee en het zal vast wel een mooi plekje krijgen in haar nieuwe huis.








11 opmerkingen:

  1. De tijger word prachtig zeg, hier is het borduren in iets langzamer vaarwater gekomen...

    http://p-crafts.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je tijger wordt mooi. Je zit weer op goede snelheid. Mooi borduurwerk voor je vriendin.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige update weer...en ook hier staat het met de hobbies in zomerstand..weinig puf momenteel!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie update!
    Geniet van het mooie weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je tijger wordt prachtig en dat is de kus ook! Heb je daar misschien close-ups van? Fijn dat je je vriendin zo hebt kunnen verwennen!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zit hier met mijn ballen op schoot...................................................................................................................... Ja.... En nou schiet jij weer in de lach natuurlijk.... Maar ik miszeg helemaal niks... Ben met die wereldbollen bezig en dat zijn toch duidelijk ballen.... Kan d'r ook niks aan doen!!!.... En ik zit er onder weg te zweten alsof ik in de sauna zit.... Keleunig.... Van mij mag het sneeuwballen gaan regenen.... Maar ik blijf wel doorborduren.... De hele dag voor pampes zitten van "Oh wat is het heet" schiet ook niet op.
    Ik vind je tijger geweeeeldig mooi. De kus beoordeel ik pas als ik een close up krijg.
    Nou daaag!!! Mogge nog even verder zweten haha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. jij gaat er ook goed van door met deze warmte je tijger is heel mooi.groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent goed bezig!!!
    ga zo door, leuke projecten

    BeantwoordenVerwijderen