dinsdag 25 augustus 2015

Weer een aantal updates

De vakantie is nu toch echt om en dat is best even wennen en omschakelen!
Maar het was heerlijk dus ik geniet lekker na :)

Ook de afgelopen week heb ik nog her en der een kruisje gemaakt.
De karpers is een flink werk en heeft me al  2 naalden gekost, eentje brak en de ander is ergens in het hoogpolige tapijt van mijn vriend verdwenen.
Maar ook in Friesland vond ik een winkel die dmc en naalden verkocht dus ik kon gewoon verder.




De grote HAED heb ik niet meegenomen, de bladzijde is bijna af, alleen nog wat confetti...wish me luck...



Het egeltje is druk aan het behangen geslagen!
Lekker werkje voor tussendoor.



En omdat ik natuurlijk niks te doen heb....me eindeloos verveel....en totaal geen voorraad heb..haha, kreeg ik ook nog eens een mooi pakket cadeau!
Het is van Lanarte en ook al vind ik het erg mooi, voorlopig gaat het maar even in de kast.
Eerst weer iets af maken!



8 opmerkingen:

  1. Wat een mooi overzicht! Grappig dat je drie heel verschillende werken onder handen hebt. Hoe beslis je dan met welk werk je aan de slag gaat? Hangt dat van je stemming af of heb je een 'schema'?
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie werken maak je toch! Mooi die details van de karpers, je ziet echt de schubben tevoorschijn komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar was ik al bang voor hoor, dat probleem met die naalden. Hoewel ik er zelf met die grote Chinees geen problemen mee heb, maar dat komt uiteraard omdat mijn steken een stuk groter zijn. Bij jou zijn de steken stukken kleiner, de stof erg stug en dan krijg je dat de naald meer onder druk komt te staan... Maar zo te zien wordt hij wel erg mooi... Ik zie al goed een vis te voorschijn komen.
    Ben ook weg van die krans.....Eigenlijk van alles wat je aan het maken bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Paulientje is weer helemaal "Back in town".
    Karpers, een Head en dan nog even een "tussendoor" egeltje...
    Ik hoop maar dat je vriend niet op blote voeten rondloopt.
    Anders kan het wel even pijnlijk worden als de naald gevonden wordt.

    Ik vraag me ook wel af hoe lang het gaat duren dat die krans in de verpakking blijft. Hij is wel prachtig hé!

    Vaal plezier met alles!
    Tania

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wouw ik vind je projecten toch mooi hoor! Pas op voor de naald, ik heb er 1 keer in me voed gehad en die moesten ze er uit snijden brrr.

    http://p-crafts.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het zo knap hoe je in dit tempo blijft borduren. haken, breien....prachtig hoor! Ik ben helemaal weg van de head!
    De karpers zijn in het echt zoooooo mooi!!!
    Je hebt het weer laten kriebelen bij mij....heb zelfs al een borduurwerk uit de kast gehaald! Nu nog borduren hahaahahah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk cadeautje, dat pakket! Naald kwijt, dat gebeurt me geregeld... Meteen zoeken in verband met kindlief, dus met telefoon in de hand met lampje aan en mannetje bijschijnen met I-Phone... Je ziet het vast al voor je. Het egeltje is een schatje en je bent alweer een stuk opgeschoten met de karpers. En wat is je HAED een prachtig werk! De borduurmicrobe heeft me ook weer flink te pakken, geen straf met de dagen die steeds korter worden en de herfst die langzaamaan zijn opwachting gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen