zondag 6 september 2015

China

Gisteren is mijn oudste zoon alweer 22 geworden.
Het was heel gezellig!
Hij heeft zelf gebakken en dat doet hij goed.
Grote kinderen hebben is oooook heel leuk!

3jaar geleden is het alweer dat hij een aantal weken naar China ging met school.
Sindsdien is hij gefascineerd door alles wat met dat land te maken heeft.
Afgelopen donderdag kwam blogvriendin Natascha langs en hebben wij 2 kringloopwinkels bezocht.
Zij vond niet zo veel van haar gading, maar ik wel!
Hij was er blij mee!

Ook mijn jongste heeft wel interesse in dat land.
Natascha verkoopt borduurpakketten, waaronder enkele hele grote!
xxxxl zeg maar...
Voor hem ben ik nu gestart met een werk dat wel 2 meter breed is.
Het is een 3D werk.
Ik hoef alleen maar alle vlakken met tekentjes te borduren.
Behalve dat de tekens op de stof staan is er ook nog een boekje met telpatroon bij.
Allemaal heel duidelijk.
Ook het garen bevalt uitstekend.
Mijn bedoeling is om het voor 2 februari af te hebben...als jongste jarig is...
Elke dag een stukje, moet lukken toch???
Volgens Natascha kwam er nog net geen rook van mijn naald, hahaha.

9 opmerkingen:

  1. Leuke dingetjes heb je gescoord voor je zoon en wat is je nieuwste projectje mooii...jou kennende heb je die volgens mij volgende maand wel af!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh, wat een mooi Chinees borduurwerk zeg.. Die kon ik nog niet haha.
    Leuk om te zien dat je er aan begonnen bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een werk. En 'eventjes' voor 2 februari maken ;-))))
    Gelukkig weet ik dat jij dat kan of mijn hart stond stil!
    Het lijkt me wel nogal verwarrend met al die tekentjes op de stof.
    Maar misschien lijkt het alleen maar zo op de foto en valt het juist heel goed mee.
    Veel succes alvast!
    PS : ga je dan nog wel tijd hebben voor Mr. Bean?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk zorg ik ervoor dat mr Bean alle tijd van me krijgt ;)
      En het borduren valt reuze mee hoor, al is het misschien toch wat veeeeeel.

      Verwijderen
  4. wordt vast prachtig!!! en ik weet hoe dat gaat met deadlines..aan het eind gewoon doorgaan tot 4 uur smorgens want het MOET af!!!! hahahaha
    hoop voor jou dat nachtwerk niet nodig is!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi werk en wat groot! Maar het gaat je vast lukken, je bent al een heel eind. Leuke vondsten en nog gefeliciteerd met je oudste!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke dingen gescoord! Leuk om zo samen rond te neuzen in kringloopwinkels!
    Wow wat een mega werk en de koi karpers ( zo heten ze toch?) is ok al zo n monstergroot werk.....maar.....zoals Tania al zegt....jij kan dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je oudste zoon. En wat een enorm borduurwerk ga je beginnen voor de volgende verjaardag. Ik citeer je even:"Ik hoef alleen de tekentjes op te vullen"...... Hahaha!
    Het lijkt mij een giga klus maar jou kennende lukt dat prima voor 2 februari. Veel borduurplezier. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, heb erg gelachen om je reactie! Ja....alleen maar tekentjes opvullen.Beter dan 2 meter borduren toch? :) We zullen zien of ik het ga halen voor de 18e verjaardag van mijn jongste.

      Verwijderen