maandag 14 september 2015

De muur

Er is weer een stukje geborduurd!
Bedankt voor jullie reacties :)
We zullen zien of het me gaat lukken dit borduurwerk in februari af te hebben...
De stof borduurt wel lekker, het garen is stevig en met 3 draden gaat het best snel.
Het is niet lastig borduren!
Je zoekt het teken op in het patroon, laadt je naald en dan kan je lekker doorgaan.
Dat is best handig dus, die tekens op de stof.
Zoiets als verven op nummer.

Ook aan de karpers heb ik nog wat gedaan.
Dat is heel wat meer werk!
En mijn vinger ging er gewoon kapot van, zoveel heb ik geborduurd de laatste weken.
Maar alles op zijn tijd en gewoon wanneer ik er zin in heb hoor.
Ik heb geen schema of zo.
Ik pak gewoon het borduurwerk dat me op dat moment het meeste trekt of dat makkelijk is mee te nemen.
Bij dit werk gaat het spannend worden of ik het met het garen ga halen...
Er is wel een dmc-lijst bij maar volgens mij wijkt de kwaliteit wel af.
We zullen zien.

4 opmerkingen:

  1. Ik heb met de grote Chinees ook één kleur (Volgens mij nummer 18) die ERRUG krap gaat worden. De rest heb ik voorlopig nog geen problemen mee.
    Die vissen wordt ook echt heeeeeeel mooi zeg..... TIPPIE..... De kleur waarvan je denkt dat je het niet red....Meng dat vast met een DMC streng... Dan valt het verschil niet zo op. Het wordt zo te zien heel levensecht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, let maar op dat je niet per ongeluk je verfkwast neem ;-)
    Je gaat er weer mooi vandoor. Lekker doen waar je zin in hebt en voor je het weet, hangen ze aan de muur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Hou je wel je vingers heel ;)
    Ben heel benieuwd hoe het er straks uit gaat zien aan de muur.

    BeantwoordenVerwijderen