donderdag 24 september 2015

Er voor gemaakt!

Ja, het leek wel alsof deze lijsten stonden te wachten tot ik langskwam om mijn borduurwerken erin te gaan
stoppen!
Ongelooflijk om tegen een vierkante lijst aan te lopen die werkelijk precies past om de Japanese maiden!
En ook het meisje aan het strand komt helemaal tot haar recht in deze luxe lijst.
Terwijl het allemaal maar een fractie kost van professioneel inlijsten.
Dus oke, misschien net een tikje minder strak doordat ik het zelf heb gedaan.
Maar het ziet er prima uit vind ik!
De lijsten heb ik gekocht net over de grens, in Baarle-Hertog.
Daar zit een hele leuke winkel: speedway decoration.
Echt een mooie zaak!
De eigenaresse is Susan Lam, een kunstenares die oorspronkelijk uit Hongkong komt.
Ook haar eigen schilderwerk is er te koop.
Dus als je eens in de buurt bent raad ik het je zeker aan om er eens een kijkje te nemen.

11 opmerkingen:

  1. Mooie lijsten, beide werken komen zo prachtig tot hun recht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Rahmen passen super zu den Stickereien.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die staan waanzinnig mooi zeg. Het is altijd net een beetje moeilijker om een vierkante lijst te treffen.
    TOPPIE!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit zeg! Maar eh: woon jij dan ook in de buurt van Baarle? Ik woon in Alphen!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw wat mooi! Ik dacht dus dat ze net bij de lijstenmakerij weg kwamen, heel mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk Miriam om zo tegen de perfecte lijsten aan te lopen. De Maiden is een juweeltje, dat heb je knap gedaan. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig geworden Pauline...Toppie gedaan!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zien er super uit in hun lijsten!!!
    prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen