dinsdag 1 september 2015

Karper

Ik ben de afgelopen week niet zo heel veel opgeschoten met het borduurwerk van de karpers.
Maar beter iets dan niets he?
Bovendien heb ik ook nog een beer gebreid en een vogeltje gehaakt...dus je kan niet beweren dat ik niks uitvoer!
Ik vind het nu eenmaal heerlijk om allerlei technieken af te wisselen.
Zo ben ik vandaag op mijn werk, ik werk op een dagbesteding met verstandelijk beperkten, bezig geweest met het weefraam dat ik een tijdje geleden op de kop had getikt.
Een zogeheten schoolweefraam.
Blijkt nog gewoon te koop bij Bol.com! Voor 25 euro heb je er eentje.
Het was erg leuk om hiermee bezig te zijn, het resultaat viel niet tegen en is zelfs voor een hoop mensen met een beperking haalbaar.
Het gaf mij in ieder geval weer een hoop voldoening :)

10 opmerkingen:

  1. Dat kan je nou wel zeggen dat je een vogeltje en een beertje hebt gemaakt.. Maar ik geloof er niks van, want ik zie ze hier niet.... Bewijs het maar...........!!!!!!!!!!!!!!!
    Maar wat wordt ie MOOOOOOOOOI zeg, die guppies.... S-C-H-I-T-T-E-R-E-N-D..... Ben er jaloers op... Het lijkene wel echten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan moet je eventjes verder kijken dan jouw mopsneusje lang is dame! Kijk maar op het blog van de haakheksen :)

      Verwijderen
    2. Ga je me nog voor mopshond uitmaken ook??? Wacht maar....Jij komt mogge wel.....

      Verwijderen
  2. Mooie update weer...en afwisseling van handwerken is toch leuk....houdt het plezier erin!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, juist de afwisseling van allerlei technieken is heel leuk. Oh, een weefraam, staat hier boven ook nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, juist de afwisseling van allerlei technieken is heel leuk. Oh, een weefraam, staat hier boven ook nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik wissel ook graag af. dat maakt het voor mij juist leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk als je werk je zo veel voldoening kan geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Altijd leuk als je kan afwisselen tussen je hobby's, het breien begint hier ook weer te kriebelen.. Zal het seizoen wel zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geloof ook niet dat je stilgezeten hebt. Mooie update weer!

    BeantwoordenVerwijderen