donderdag 29 oktober 2015

Engeland

Op verzoek een paar foto's van Engeland in de herfst!
Het was overigens heerlijk weer toen ik daar was, wel bewolkt maar droog en niet koud.
Ik zat in Liverpool, stad van de beatles.
Eigenlijk deed het me het meest denken aan Rotterdam, qua gebouwen en natuurlijk vanwege de haven.
Vanuit het kamerraam had ik uitzicht op de zee!
Daar zag je containerschepen en ferry's varen.
Het hotel vanuit het park
De gardens, voor het hotel.
De Cathedral
Ikzelf voor de beatles shop
Uitzicht vanuit het hotel
We willen er zeker nog een keer naar terug om meer van het land te zien.





6 opmerkingen:

  1. Wauw Prachtige foto's heb je gemaakt!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The Cotswolds..... The Cotswolds.....and nog eens The Cotswolds...... Vooral Bourton-on-the Water..... Als je je in het midden van een eeuwenoud sprookje wil wanen dan moet je echt DAAR heen... Verder nog Exmoor, Cornwall, Dartmoor (met hun loslopende wilde pony's), Dorset, Devon, Somerset, Wales....Wooaaaaaah, wat mis ik Engeland.
    Dartmoor heeft wel bijna altijd slecht weer... Daar hangt een eeuwig durende donderwolk boven haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's, dank je wel voor het delen Pauline. Het ziet er minder herfstig uit dan bij ons of lijkt dat maar zo? Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Net als bij ons hoor! Gaat de laatste week ook ineens een stuk harder.

      Verwijderen
  4. Mooie foto's, leuk zo'n verslag van je avonturen in Liverpool....mis de mooie truien ;) hihihi

    BeantwoordenVerwijderen