woensdag 28 oktober 2015

Terug van vakantie!

Het heeft even geduurd maar daar ben ik weer.
Ik ben er heerlijk 2 weken tussenuit geweest naar Engeland!
Wat heb ik daar genoten zeg, mooi hotel, leuke mensen, prachtig land, veel gezien....
Teveel indrukken eigenlijk, teveel om hier allemaal op te gaan noemen.

En toch nog tijd gehad om wat te handwerken.
Want in de avond en nacht moest mijn vriend werken.
Beetje jammer natuurlijk, maar was nu eenmaal "part of the deal".
Dus borduurde ik in die uurtjes aan de grote chinees.
Want dat was het meest ontspannende borduurwerk, ondanks de afmeting.
Nee, ik denk niet dat ik het voor februari af ga krijgen, ik wil er ook geen haast mee maken.
Een hobby is voor je plezier tenslotte.
En door al het appen en skypen heb ik er ook niet veel tijd voor, haha :)




5 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk dat je zo genoten hebt in Engeland. Laat je nog wat foto's zien? Ik ben benieuwd naar Engeland in de herfst. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt een prachtig groot borduurwerk, wat een uitbundige kleuren. Zonnige groeten uit New Orleans, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig maar zoals jij er soms van door gaat zal dit werk wel af zijn in februari groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je zo genoten hebt meis..het is je van harte gegund..je borduurwerk wordt mooiii..groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is echt een LOL om te maken... Als ik er mee klaar ben ga ik verder aan die MEGA joekel.

    BeantwoordenVerwijderen