woensdag 11 november 2015

De tijger is terug!

Paar weekjes wachten maar dan heb je ook wat.
Weer naar Baarle-Nassau geweest naar Speedway decorations.
Voor een prikkie de tijger in laten lijsten.
Er is daar een enorme keuze aan lijsten en passepartouts.
Susan heeft hem voor me ingelijst.
Nu heb ik er zelf nog een paar te doen.
En dan nog een plekje voor ze vinden!
Wordt ook steeds lastiger maar ik kan geen afstand doen van mijn werken hoor.
Dus al hangt mijn huis straks van onder tot boven vol, pech, hahaha!

9 opmerkingen:

  1. Wat kleuren de lijst en de passe-partout mooi bij je borduurwerk, chique!
    Handig zo'n adresje en helemaal fijn als het voor een prikkie kan :-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw de tijger is schitterend geworden....en kan me het heel goed voorstellen hoor dat je geen afstand kan doen..dat wordt straks samen met je mannetje uitkijken naar een grotere woning ha ha ha.. groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt prachtig!
    Je vindt vast een goed plekje voor hem.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tijger ziet er levensecht uit. Schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend gecombineerd. Heeele mooie lijst. Dat zal een pronkstuk zijn in je huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi ingelijsd. Super passende lijst ook weer. En natuurlijk vind je voor zo'n mooi borduurwerk een plek.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De lijst past er super bij, een mooie combinatie zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi combi! heb je goed uitgezocht! een echt pronkstuk naast al je andere pronkstukken!

    BeantwoordenVerwijderen