dinsdag 5 januari 2016

Stiksteekjes

Stiksteekjes...je kan besluiten ze maar over te slaan....;)
Maar toegegeven, het is niet altijd leuk om te doen maar het maakt een plaatje wel helemaal af!
Deze twee kleine werkjes had ik vrij snel geborduurd.
Maar lagen dus lang te wachten op de afwerking.
De stiksteekjes vielen niet mee, werden midden in de aidablokjes gestoken.
Daarvoor moet je wel een scherpe naald gebruiken.
Veel tijd heb ik niet gehad om me met handwerken bezig te houden.
Onvoorstelbaar bijna!
Zelfs weinig behoefte eraan gehad.
Maar tijdens de kerstvakantie dus deze kleintjes meegenomen, want ik heb natuurlijk wel altijd iets bij me.
Stel je voor dat er een moment van verveling is :)
En nu weer verder met het leven van alle dag.
Het is weer wennen.



7 opmerkingen:

  1. Wat snoezige werkjes geworden..ben ook geen fan van stiksteekjes maar zoals je al zelf al zegt..het maakt het plaatje wel af!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stiksteekjes maken de borduurtjes wel helemaal af, wat een schatjes! Ik vind de overgang naar januari ook altijd even wennen na alle gezelligheid en lichtjes van december. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat en schattige borduurtjes. Ik vind stiksteekjes ook niet fijn maar inderdaad maken ze zo'n borduurtje wel af. Dus je hebt altijd wel eer van je werk! Groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooohhhh, ze zijn zoooooo schattig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ondanks dat ze soms vervelend zijn, maken ze een borduurwerk wel helemaal af! Ik neem ze altijd gelijk mee, scheelt een hoop werk achteraf.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind juist de stiksteekjes de details verduidelijken. En ik vind ze ook niet onaangenaam om te maken.. Maar als ik een werk heb met stiksteekjes, dan doe ik ze ook vaak tussendoor.. Dan wordt het niet zo eentonig op het eind. Ik vind het er weer schattig uitzien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke werkjes heb je gemaakt. En deze hebben zeker wel stiksteekjes nodig.

    BeantwoordenVerwijderen