vrijdag 22 januari 2016

Vissenkop

Zowaar tijd gevonden om te borduren.
Tja, je moet wat he...Kan wel met mijn ziel onder mijn arm blijven lopen, maar daarvan komt mijn vriend echt niet eerder terug uit het buitenland.
Dus heb ik maar weer wat steekjes gezet.
Een nieuw fris blad is natuurlijk ook wel weer leuk om aan te beginnen.
Flink werk trouwens... ook al is het geen HAED, het neigt er wel naar.
Binnenkort eens wat extra strengetjes garen bestellen.
De Chinezen zijn niet zo scheutig geweest in dit pakket.


5 opmerkingen:

  1. Ieder nadeel heb zijn voordeel..je kunt nu wel meer tijd aan borduren besteden..mooie update weer! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het borduurwerk wordt wel heel mooi en inderdaad je kunt niet alleen maar blijven sippe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan komp je een keer hier prikken he... Heb je een beetje afleiding... Je weet waar ik woon..
    De chineesjes zijn niet de gulsten geweest ne.. Ik loop er met die joekel ook al tegenaan... Het is niet echt een uitzondering van de nederlandse tea gouverneur kan er ook een heel groot houtje van.. Daar kom ik 10 van de 10 keer wat te kort. Maar het blijft vervelend.
    Probeer twee draadjes met el kaar te mengen. Van het pakket en het nieuwe garen. Dan valt het eventuele kleurverschil niet zo op. Maar hij is wel verrekt gedetailleerd.. Zeker veel confetti?.. Hij is wel de moeite van het maken waard. Hij is PRACHTIG!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kop op en prikken maar, dan is die weer snel terug daar!
    Haha, nooit gedacht dat ik rijmen in me had, maar het kwam ineens uit mijn vingers op het toetsenbord.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Afleiding is dan altijd een goed idee, en zeker met zo'n intensief borduurwerk. Mooie details komen er al naar voren.

    BeantwoordenVerwijderen