dinsdag 1 maart 2016

Jaartje erbij

En weer een jaartje ouder geworden.
Maar als je gelukkiger dan ooit bent en je een super gezellige dag hebt met lieve vrienden en familie..dan is dat helemaal niet erg :)
Ik heb ook erg leuke cadeautjes gekregen!
Onder andere een haakboekje en een paar mooie cd's.
Van een vriendin kreeg ik een borduurpakket:
En de afgelopen tijd heb ik ook heus nog wel wat geborduurd.
Niet meer zo fanatiek als vroeger.
Dat gaat ook niet vanwege een eigenwijze vinger.
Maar plezier heb ik er nog altijd in.
Zo borduurde ik verder aan het egeltje:
Als je goed kijkt zie je een kikkerkopje verschijnen.
Egeltje behangt vrolijk door :)

Ook de vissen groeien stukje bij beetje:
Mooi werk is dat he?
Ik zal gauw eens wat kleurtjes bij gaan kopen.

Nou, tot de volgende keer maar weer!





8 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat naar van je vinger maar wel een schattig egeltje ben je aan het maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog van harte gefeliciteerd en je bent weer goed verwend..wat vervelend van je vinger zeg..maar ben nog wel blij dat je nog aan het bloggen bent meis..je werkjes worden mooiii!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Vervelend van je vinger. Maar wel erg mooie borduurwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je genoten hebt van je verjaardag!
    Hopelijk is je vinger wat minder eigenwijs het komende jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Was jij jarig?? Echt heeelegaar nie gezien op facebook... Shoot zeg... Nou, beetje laat, maar van harte gefeliciteerd meid. En wat een mooi werkje heb je gekregen. Prachtig.
    Moet je nou voor die vissen alwéér bij kopen??? Dan is het wel megacrisis met dat pakket zeg... Ik heb van die grote joekel nu één kleur bij moeten passen, maar verder nog niet.. Hoewel het wel kritiek wordt, maar toch...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alsnog van harte gefeliciteerd! Zo te horen heb je een leuke dag gehad met fijne cadeautjes :)

    BeantwoordenVerwijderen