dinsdag 11 oktober 2016

Nieuw patroon

Het leuke aan een nieuwe woonplaats is toch wel het ontdekken van allerlei nieuwe winkels!
Zo zitten hier een aantal leuke kringloopwinkels in de buurt.
Daar heb ik al een beetje rondgeneusd.
En kijk wat ik vond!
Een mooi patroon van Noorwegen.
Ik ben van plan dit voor mijn beste vriendin te gaan maken.
En misschien nog wel een keer voor iemand anders ook.
Het is een geliefd land he.
Zelf ben ik er vroeger ook geweest, Oslo, Trondheim...
Even bedenken of ik het op linnen ga maken, denk het wel, dat is met alle kleine stiksteekjes een stuk makkelijker.
Dit is een pakketje geweest dus niet meer compleet, maar ik heb genoeg voorraad en er zit nog garen bij dus dat scheelt weer.
Binnenkort maak ik een start!

3 opmerkingen:

  1. wat een leuke onverwachtse schat heb je daar in die kringloopwinkel gevonden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vondst heb je gedaan in de kringloop winkel..veel borduurplezier!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen