donderdag 17 november 2016

Noorwegen

Nee, ik kon het niet laten!
Ik had gewoon zo'n zin om aan dit patroon te beginnen...
En omdat je je hobby voor je plezier hebt, heb ik er maar aan toegegeven.
De rest komt heus ooit wel eens af.

De lap maak ik op linnen.
En ik merk dat dat heel fijn en ontspannen borduurt.
Dit is dus ook beter voor mijn vingers en polsen dan dat stugge Chinese aida.
Het is dus beter om dit af te wisselen.

Een beetje pech had ik wel..
Of was het overmoed?
Ik moest opnieuw beginnen...
De eerste lap die ik nam was net te klein.
Dat had ik wel kunnen oplossen, maar uiteindelijk is het toch mooier als het minder krap bemeten is.

En nu zijn de laatste dozen uitgepakt en zijn alle hobbyspullen weer boven water gekomen.
Inmiddels ook weer heerlijk aan het tekenen.
Dat heb ik echt jaren niet meer gedaan.
Ik doe mee aan de 30 dagen challenge van Stabilo.
Via Facebook.
Je wint er niks mee maar het daagt je gewoon elke dag uit om iets op papier te zetten.
Misschien laat ik het na afloop hier nog wel zien.

Genoeg bezigheden dus!


5 opmerkingen:

  1. Wat een pech dat de eerste lap te klein was! Maar je hebt groot gelijk dat je opnieuw bent begonnen, dan ben je straks echt tevreden zonder stiekem te denken: "had ik maar....".
    Heb je vroeger getekend? Je maakt me nieuwsgierig *Ü*
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt al een mooi beginnetje gemaakt en je hoeft je niet te vervelen inderdaad..hobby's genoeg!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een goede reden: een hobby heb je voor je plezier, dus je hebt groot gelijk om dan toch met een ander werk te beginnen. Het ziet er mooi uit. Ben benieuwd naar het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad een hobby is voor je plezier, een ontspanning en geen verplichting ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahaha lekker cheaten op je zelf en aan iets nieuws beginnen!!!
    ja hoor laat de tekeningen maar zien, ben er ook benieuwd naar!

    BeantwoordenVerwijderen